PROJECTE DE RECERCA DE 4T D’ESO

Aquest curs el Projecte de Recerca de 4t d’ESO es basava en momuments o espais singulars del municipi, es podia triar entre les següents  propostes:
 Castell de Vila-seca
 Celler de la Cooperativa
 Creu de la Beguda
 Grup escultòric Pineda de Xavier Mariscal
 Església de l’Esperit Sant
… Llegeix més»

INTERNET DE TU A TU

A l’optativa de 3r d’ESO de Serveis Comunitari, els alumnes:
Andrea Crespo i Carla Cuadrat (3r ESO A)
Paula Ramos i Eloi Vallverdú (3r ESO B)
Ambar Campos i Elsa Fernández (3r ESO C)
Laia Ramos i Jennifer Ruedas (3r ESO D)
han fet conjuntament amb els Mossos d’Esquadra, xerrades… Llegeix més»

PREMIS FINALISTES GIMCANA SANT JORDI

Els guanyadors de la gimcana de Sant Jordi 2017,són:

Categoria 1r i 2n d’ESO: Daniel Moya, González Plou, Izan Helmhout Frato i  Rocío Murillo Cornejo.
Categoria 3r d’ESO: David Martí, Adrián Porcel, Fernando Serra i Carlos Martínez.
Categoria 4t d’ESO: Paula Berbel, Marina Ferrús, Mar Font, Núria Guardiola i… Llegeix més»

GRADUACIÓ 2017

El divendre 16 de juny vam celebrar la festa de Graduació dels alumnes de 4t d’ESO, 2n Batxillerat i Cicles Formatius. Va ser una festa molt emotiva, on vam acomiadar una part dels nostres alumnes.
També vam lliurar el diploma al millor expedient acadèmic de… Llegeix més»

PROJECTE DE LA USEE

Enguany hem treballat amb el projecte” El meu poble Vila- Seca”. Partint des de la localització del poble dintre de Catalunya i les seves comarques, fins als barris que el conformen. Hem fet diverses sortides perquè els alumnes s’assabentaren del teixit comercial i de serveis… Llegeix més»

Aula Oberta – ¿Qui som?

Aula Oberta curs 2016-2017

Som els alumnes de l’Aula Oberta del curs 2016/17:

• Dionisio Ramírez
  • Adrian Estepa
  • Aroa Fernandez.
  • Samuel Ramírez
  • Jaime Moral
  • Matias Malia
  • Angel Rodrigez
  • Samuel Leal
  • Maria Túnez
  • Maryam Bouti
  • Leyre Luna

Aquest curs hem fet un projecte de la volta al món en 80 dies.
Basant-nos en la novel·la de Julio Verne… Llegeix més»

Ciència al carrer a Lleida

Dissabte 27 de maig alguns alumnes de 3r d’ESO amb les professores Mercè Segura i Jovita Gordo i l’alumna de primer de batxillerat Andrea Pujals hem participat a la fira ‘Ciència al Carrer’ que es realitza anualment a Lleida.

Hem portat nou experiments de Física i Química que els alumnes explicaven a la gent que s’apropava a l’estand. Es aquesta fira estàvem acompanyats de setanta-set parades més que mostraven diversos experiments científics dels qual els nostres alumnes també van gaudir.

Una tarda molt divertida i profitosa.

Si voleu veure més imatges de la fira cliqueu aquí

Motxilla bioclimàtica

Aquest curs els alumnes de 1r d’ESO han fet el Treball de Síntesi basant-se en resultats obtinguts de les mesures que han pres amb els aparells de la “motxilla bioclimàtica”. La motxilla bioclimàtica és un recurs ofert als alumnes amb el qual poden prendre diverses mesures com per exemple temperatura, humitat, concentració de CO2 …  d’un espai. Aquesta activitat tenia l’objectiu d’estudiar la qualitat ambiental de l’aula.

Si voleu veure més imatges sobre aquesta activitat pitja aquí

Aquí podreu veure alumnes practicant amb el distanciòmetre làser

Pots veure aquí alumnes utilitzant el mesurador de temperatura per infraroig

Premi Macmillan 2017

La nostra alumna Míriam Guillem Morell ha guanyat un altre premi. En aquest cas es tracta del premi DEEA – MacMillan que l’editorial i el Departament d’Estudis Anglesos de la Universitat Rovira Virgili donen a la millor qualificació d’anglès de les PAU acompanyadaMacmillan_2017 d’un treball de recerca en anglès a  alumnes que estudien un Grau d’anglès a la URV. El premi consisteix en 400€ i un lot de llibres d’anglès instrumental de nivell Advanced. Enhorabona, Míriam! A la foto surt amb la Marta García, representant de l’editorial MacMillan i el representant de la URV, el professor John Style.

Premi Macmillan_2017