Activitats de Sant Jordi 2024

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO va participar en la tradicional Gimcana de Sant Jordi del Barbat. S’ho van passar d’allò més bé!

Clica a l’enllaç per a veure totes les fotografies

L’alumnat de 3r d’ESO va passar un dia de Sant Jordi envoltat de roses i punts de llibre. Per tal de recaptar diners pel viatge final d’etapa a Itàlia es van organitzar 6 parades pel poble per vendre roses als vila-secans i vila-secanes.

Des de ben d’hora es van instal·lar als diferents llocs estratègics i van vendre entre tots unes 1200 roses! Ha estat

un èxit! Enhorabona a tots els participants, a les famílies implicades i als tutors per organitzar la jornada.

Clica a l’enllaç per a veure totes les fotografies

L’alumnat de 1r de Cicle Formatiu de Grau Bàsic fa fer una parada d’artesania amb productes fets per ells de Sant Jordi.

Clica a l’enllaç per a veure totes les fotografies

L’alumnat de 1r de batxillerat de la matèria de Mitjans Audiovisuals ha fet unes falques radiofòniques per Sant Jordi. Les podeu escoltar a continuació: