Teatre en anglès: Three Stories of Scotland

Els alumnes de 2n i 3r d’ESO van anar al Celler de Vila-seca a veure Three Stories of Scotland en la qual es representaven 3 històries les quals estaven relacionades amb la matèria de projecte de 2n d’ESO en la qual es treballa una obra teatral. Prèviament, es van treballar a classe alguns conceptes sobre les mateixes obres dins la classe de llengua estrangera i, alguns alumnes, van participar en una experiència immersiva en la qual van poder ser personatges en dues de les obres i viure-ho en primera persona dalt de l’escenari.
A més a més, els propis alumnes escollien el final de les obres a votació a mà alçada amb la qual havien d’entendre el que passava per a saber que escollien i quin i com seria el final.
Per acabar, hi va haver un torn de preguntes obertes que els actors van contestar. Les preguntes que no van tenir temps de contestar els actors, van esmentar que els hi enviéssim i ells les contestaran en un vídeo.

Clica a l’enllaç per a veure totes les fotografies