ROBÒTICA

L’activitat la duu a terme l’empresa Codelearn, es duu a terme un dia a la setmana

Infants de 1er i 2n. Preu:37€ al mes

Infants apartir de 3er. Preu: 40€ al mes

La inscripció a l’activitat inclou:

• Accés per part de l’alumne a la plataforma Codelearn 24h
  • Codelearn recomana que, a més de les sessions presencials, els alumnes es connectin a la plataforma un mínim de 4 sessions per setmana, per tal de poder practicar, reforçar i assimilar els continguts que es van aprenent.
  • Tots els continguts adequats al seu nivell d’aprenentatge, creat per un equip de professors experts i revisat i ampliat constantment gràcies a l’experiència de Codelearn amb els seus alumnes, en les mateixes condicions que un alumne estàndard Codelearn.
  • Accés a material extra per a l’activitat (com ara robots Lego Mindstorms i Probots, etc..)
  • Descompte extra: no cobrament de matrícula per alumne (preu al centre Codelearn: 120€)
  • Accés per als professors a l’àrea de seguiment d’alumnes, per veure fàcilment quins alumnes fan els deures, quant temps els ha costat cada exercici, quants intents, valorar els exercicis…
  • Accés a la «botiga de punts» de la plataforma, on els alumnes podran intercanviar els punts que van guanyant a través dels exercicis per diferent material educatiu que proveirà Codelearn al seu criteri, i d’altre que podrà oferir l’escola.
  • Totes les millores i novetats que automàticament va adquirint la plataforma Codelearn gràcies al seu equip de programació, com ara activitats i jocs per reforçar les habilitats lògiques, matemàtiques o de mecanografia.