Festa de benvinguda 2018

Avui al matí, hem celebrat la Festa de benvinguda dels nous nens i nens de P3 del curs 18/19.

Al gimnàs de l’escola, totes les classes d’infantil han ballat la cançó de la Pometa, i després s’hi han afegit els nens i les nenes convidats així com els seus familiars.

Ara que ja havien fet una mica d’activitat moguda, ha estat el moment d’anar al menjador i enganxat uns adhesius de formes i colors variats en un dels llibres que en Josep Maria Madorell va il·lustrar. Tot seguit, un petit esmorzar i cap al pati a jugar.

Un primer contacte amb la nova escola, que esperem els ajudi a tenir més ganes de venir.