APT – Hominització i humanització. INAUGURACIÓ DEL MUSEU

Cartell de presentació Museu Els Nostres OrígensEl dimecres 20 de desembre, els alumnes de 2n d’ESO inauguraran l’exposició – museu Els nostres orígens a l’edifici de secundària, al carrer Joan Prim ,127.

El museu explica diferents temes relacionats amb la humanització i l’hominització i resol preguntes sobre l’evolució de l’home i com vivien els primeres comunitats.

Els alumnes, a més d’haver preparat tots els materials exposats i creat el museu, s’han encarregat de preparar una visita guiada pels alumnes més joves de l’escola i les famílies que vulguin assistir a la inauguració, explicant què és el procés d’hominització, quines espècies d’homínids han existit, com vivien en la prehistòria, què menjaven els primers homes, quines eines utilitzaven, quins continents van habitar o quan van començar a fer art o a construir.

Aprendre sobre els orígens de la humanitat segur que us descobrirà coses sorprenents que potser no sabíeu.

Us hi esperem!!!