2n i 3r – La Fageda d’en Jordà

El dimarts 17 d’octubre els alumnes de 2n i 3r van anar a la Fageda d’en Jordà. Van fer un itinerari a peu per la Fageda i van fer una visita guiada per la fàbrica de iogurts “La Fageda”, on van veure tot el procés de fabricació de iogurts, des de la granja fins a obtenir el iogurt final (les vaques en producció, la sala de pre-part, la sala de munyida, els vedells i el procés de transformar la llet en un aliment elaborat, el iogurt).

Jocs Aigua P4

Avui ha estat el torn dels alumnes de P4. Amb aquesta calor… que millor que refrescar-nos fent jocs d’aigua i experimentar amb aquesta??

Ens ho hem passat molt bé i hem gaudit moltíssim!

Canal Olímpic 5è

Els nois i noes de 5è hem anat al Canal Olímpic de Castelldefels.
Ens hem remullat i hem gaudit molt de les activitats: Kayak, Padel Surf i MarAventura!!
Ens ho hem passat molt i molt bé!!!
Cliqueu a la fotografia per veure tot el que vam fer!
Llegeix més»

Museu d’Història 5è i 6è

Els alumnes de 5è i 6è han anat al Museu d’Història de Catalunya per realitzar uns tallers sobre “Els nostres amics els antics” i “Els tresors de Serrallonga”. Han pogut viure de més a prop el passat.
Cliqueu a la fotografia per veure més fotografies

Activitats P4

Els nens i nenes de la classe dels Elefants, P4, han realitzat diferents activitats en les darreres setmanes.
Han anat a visitar la Biblioteca de Sant Just, Joan Margarit, i van anar al Parc de les Escultures de Malgrat de Mar.

Colònia Güell 5è i 6è

Dimecres passat els alumnes de 5è i 6è de Primària van anar a visitar la Colònia Güell. Van poder descobrir tota l’història de la colònia: saber com treballaven, com vivien… Com a activitat final, van poder visitar la Cripta Gaudí.
Per veure més informació podeu veure… Llegeix més»

4tA/B visiten Mercabarna

El passat divendres els alumnes de 4tA i 4t B van visitar Mercabarna per realitzar l’aLogo 5 al Diactivitat “5 al dia“. L’objectiu d’aquesta activitat és promoure el consum de fruites i hortalisses entre els nens i nenes i així potenciar una alimentació saludable.

Van fer una visita per Mercabarna i van poder tastar diferents fruites i hortalisses.

Marineland 1r i 3rA/B

Divendres passat 1r i 3rA/B vam anar a Marineland.

Va ser un dia ple d’activitats, d’emocions i sorpreses. Ens ho vam passat molt i molt bé!!!!