Calendari Preinscripció i Matrícula

Publicació de llistes d’admesos: 12 de juny
Consulta el calendari de tot el procés aquí
Per més informació aquí

COLÒNIES 6è

Avui els i les alumnes de 6è, després de voltar per Puigcerdà, hem pujat a cavall.

COLÒNIES 6è

Avui els i les alumnes de 6è hem anat a fer ràfting i a la tarda hem anat a Caldea. Ens ho hem passat super bé i ens ha fet un dia genial!!!!

COLÒNIES 6è

Els i les alumnes de 6è hem estat aquest matí al Parc Animalier a Les Angles (França). Ara ja estem instal·lats al Campus i anirem a conèixer Puigcerdà.

Circ Cric P3 i P4

Els i les alumnes de P3A/B i P4A/B hem anat al Circ Cric. Hem après quins personatges hi treballen al circ: malabaristes, equilibristes, pallassos…
Hem gaudit de veure dos espectacles i ens ho hem passat molt bé!!!

COLÒNIES P5

Els i les alumnes de P5 hem anat a Calafell de colònies. Hem fet diferents activitats a la platja.
Ens ho hem passat pipa!!

1rA/B – Taller Roses Sant Jordi

Els i les alumnes de 1rA i 1rB hem fet un taller de flors de Sant Jordi. Ens ha vingut a ajudar la Carme, una exmestra de l’escola.

Ens ho hem passat molt bé i han quedat molt boniques!

P5A/B – ens mengem una rosa!

Els Dofins i els Pingüins hem fet una rosa per Sant Jordi i ens la hem menjat!!

Era boníssima!!

Alumnes de 3r i Piet Mondrian

Aquest trimestre hem començat a treballar l’autor Piet Mondrian.
Ens hem fixat que li agradava molt els colors vermell, blau i groc i les línies. Aquí teniu una mostra dels treballs fets pels alumnes a partir de les obres de l’autor.