Iniciativa: Let’s clean up Europe

El passat divendres 10 de maig, l’alumnat de 5è de primària va participar en una operació de neteja al Parc Natural de Collserola en el municipi de Sant Just Desvern, amb l’objectiu de sensibilitzar el nostre alumnat de la importància de tenir cura del medi ambient per tal de fer de les nostres ciutats i el seu entorn natural espais més sostenibles així com treballar en la separació de residus.

Aquesta acció, emmarcada en el projecte de la Setmana Europea de Prevenció de Residus (“Let’s Clean Up Europe”) i coordinada per l’Agència de Residus de Catalunya en el nostre territori, s’inclou com a producte final en el programa etwinning  “The Path Of Water” i treball competencial en l’àrea de Medi Natural.  Conjuntament a la nostra participació, se’n desplegaran d’altres  de protecció i neteja dels espais naturals a tota Catalunya i a la resta d’Europa al llarg del mes de maig.

Ha estat una activitat coordinada amb el Departament de Medi Ambient de l’Ajuntament de Sant Just i amb la coordinadora de programes d’educació ambiental del Consorci del Parc Natural de la Serra de Collserola.

Durant l’operació ens va visitar l’alcalde de Sant Just, el Sr. Joan Basagañas, i el regidor d’educació, el Sr. Just Fosalva, per agrair-nos la nostra tasca.

Molt contents i contentes d’aportar el nostre granet de sorra per cuidar el nostre medi ambient!!