Treballem pel Medi Ambient

Apliquem bones pràctiques de respecte al medi ambient des de diferents àmbits escolars:

• “Natural-Ment”

Tots els infants de l’escola participaran en aquest projecte que és una iniciativa de protecció de la fauna urbana, tant d´insectes pol·linitzadors com de petits ocells.

En aquest enllaç podeu veure aquest projecte amb més detall.

• Aquí reciclem

Fomentem la importància del reciclatge com a bona pràctica educativa.

• Tria i et triaran

Distintiu ambiental que certifica la bona pràctica en la separació de residus orgànics que es generen a l’escola.

img_20170302_103621
  • L’escola, cuina, menja i aprofita

Participem en el projecte  amb l’objectiu de reduir el malbaratament alimentari del sobrant del menjador i donar-li una finalitat solidària.

malbaratament-menjar
  • Nous contenidors per rebuig

Projecte de col·laboració amb l’Ajuntament en la prova pilot dels nous contenidors per rebuig.

• Col·laboració amb Solidança

Col·laboració amb Solidança amb la recollida d’electrodomèstics.

• Cuidem les plantes i plantem l’hort

Els alumnes cuiden i planten  en diferents espais que destinem a hort o a imagen1planter per veure els diferents processos i per gaudir d’uns espais enjardinats i bonics.

• Plaques fotovoltaiques

Bones pràctiques per l’estalvi energètic.

plaques_escola_montserrat