Ambients RobiCre@rt

Aquest any, com a novetat, hem iniciat els AMBIENTS ROBI-CRE@RT als cursos d’Educació Primària.

Entenem els ambients com com a espais d’aprenentatge, de relació i de comunicació del infants, pensats perquè puguin ser els protagonistes i construir el seu propi aprenentatge de manera activa, lliure i creativa a partir del joc com a  mitjà educatiu que afavoreix  l’aprenentatge i el coneixement.

Amb aquests ambients tot l’alumnat dels grups de Primària posen en pràctica  la seva imaginació, creativitat, habilitats artístiques i tecnològiques  alhora que s’inicien en programació i robòtica.

S’organitzaran en agrupaments intercicle una tarda a la setmana.

Els alumnes de Cicle Inicial fan ambients de jocs reglats, d’experimentació, teatrals, informàtica i de robòtica mentre que els alumnes de Cicle Mitjà i Superior fan ambients de collage, d’autor, de tècniques, de dibuix al natural i robòtica.