Ambients Primària

Aquest any, després de la pandèmia COVID19, reprenem els AMBIENTS als cursos d’Educació Primària, focalitzats en ambients de caire globalitzador pel que fa a Cicle Inicial i de caire artístic als Cicles Mitjà i Superior.

Entenem els ambients com com a espais d’aprenentatge, de relació i de comunicació del infants, pensats perquè puguin ser els protagonistes i construir el seu propi aprenentatge de manera activa, lliure i creativa a partir del joc com a  mitjà educatiu que afavoreix  l’aprenentatge i el coneixement.

S’organitzen en agrupaments intercicle una tarda a la setmana.

Els alumnes de Cicle Inicial fan ambients de jocs reglats, d’experimentació, musicals, jocs matemàtics i de robòtica mentre que els alumnes de Cicle Mitjà i Superior fan ambients de collage, d’autor, de tècniques, creativitat digital l i robòtica.