Activitats Sant Jordi

Un any més a l’escola celebrem la diada de Sant Jordi a l’escola tots plegats, amb diferents activitats, actes, manualitats; i participant en diferents actes literaris com als XI Jocs Florals de Catalunya, el XX Certamen de Lectura en Veu Alta i al XXXVI Concurs de poesia i prosa en català de Sant Just Desvern.

D’altra banda, l’alumnat d’educació infantil ha preparat uns contes cooperatius i uns rodolins molt divertits i dimarts 23 d’abril van celebrar el Recital poètic, on van recitar un poema i uns rodolins a tots els seus companys i companyes d’etapa.

Pel que fa a lalumnat d’educació primària, ha estat treballant les produccions literàries i n’ha creat les seves pròpies. Divendres vam celebrar conjuntament el Certamen Literari. Tots els infants han realitzat unes produccions molt maques!!

Enhorabona a atots i totes per les produccions literàries tan maques que heu fet!!

Gràcies famílies per venir a compartir-les amb nosaltres a la jornada de portes obertes!!