Instal·lacions

Edifici de reconegut prestigi arquitectònic , va ser ocupat des de l’any 1991 i durant deu anys, per l’Escola Universitària de Telecomunicacions. Després el Departament d’Ensenyament va engegar la reforma i adequació dels diferents espais per ubicar-hi, des del febrer del 2009, l’actual escola Montserrat.

El Departament d’Educació, l’Ajuntament i la Direcció del centre han estat treballant conjuntament en el projecte d’ampliació de l’escola del qual la 1ª fase es va realitzar durant l’estiu del 2018 i la 2a fase es va realitzar l’estiu del 2019 amb l’objectiu d’acollir  la doble línia al complert. El curs 2020-21 l’escola ja té la doble línia al complert.

EDIFICI PRINCIPAL:  2 plantes

Planta Baixa:

• 6 aules d’Infantil
  • 2 aules de 1r de Primària
  • 1 aula de reforç
  • Menjador / Cuina  / Consergeria
  • Despatx de l’administració de l’AFA/ Despatx  de l’EAP
  • Lavabos alumnes d’Infantil i 1r Primària/ 1 lavabo adults

Planta superior:

• 10 aules ( de 2n a 6è de Primària)
  • Aula  d’Atenció a la Diversitat
  • Aula polivalent: Laboratori, Plàstica i reforç/desdoblaments
  • Aula d’Informàtica
  • Aula de Música
  • Biblioteca
  • Despatxos: Direcció, Cap d’estudis, Secretaria, Administració i Sala de Professors
  • Lavabos adults / lavabos alumnes

EDIFICI ADJUNT:

• Planta baixa: Sala  de Psicomotricitat, espai de Ludoteca Infantil i Acolliment.
  • Planta superior: Espai reunions de  l’AFA

EDIFICI DEL GIMNÀS:

Espai polivalent Gimnàs – Sala d’Actes

VESTIDORS I LAVABOS EXTERIORS

ESPAIS EXTERIORS

• Pista poliesportiva
  • Pati d’Educació Infantil
  • Pati Cicle Inicial
  • Porxos

ALTRES CARACTERÍSTIQUES DE LES INSTAL·LACIONS

• Plaques fotovoltaiques

A les cobertes dels edificis hi ha instal·lades plaques d’energia fotovoltaica, les quals va instal·lar i n’és l’explotadora amb l’autorització de l’Ajuntament l’empresa PROMUNSA.

• Transformació Xarxa

El curs 2018-2019 es va dur a terme la transformació de la xarxa. Tota l’escola està equipada amb una xarxa informàtica completa que arriba a tots els racons de l’escola ja sigui amb cablejat estructurat o WiFi i alta seguretat d’accés a la xarxa.