Nota informativa sobre l’activitat escolar per als dies 21 i 22 de desembre

El dijous 21 de desembre serà dia inhàbil a efectes escolars, d’acord amb la normativa vigent relativa a la jornada electoral.

En conseqüència tots els centres educatius romandran tancats a efectes lectius i de qualsevol activitat extraescolar ordinària.

El divendres 22 de desembre, últim dia del trimestre, serà dia lectiu, d’acord amb el calendari escolar establert per al curs 2017-2018

Festa de tardor a l’escola

Com ja és tradició a la nostra escola, el dia 31 d’octubre hem celebrat la primera festa. Feia goig veure els passadissos guarnits amb les fantàstiques manualitats que les famílies ens heu portat.
Durant tot el matí hem realitzat activitats molt variades per celebrar la castanyada.
A… Llegeix més»

AMB OLOR DE TARDOR

Gaudim de la tardor. El nostre pati està ple d’arbres i hem sortit a observar-los i fotografiar-los, anirem recollint evidències dels canvis que comencen amb la tardor. També anem recopilant fulles seques de tot tipus: ens permeten observar-les i, fins i tot, fer creacions artístiques.

Cliqueu per veure les nostres fotos.

PYCABABA

PICABABAUs volem ensenyar un bloc molt original que ha creat un dels nostres alumnes de 4t de primària: PYCABABA.

En Karam Razzaq obre una finestra a les recomanacions, a compartir diferents punts de vista sobre diferents lectures, i analitza els diferents llibres que ha llegit.

Gaudim a la sala sensorial!

Ja portem algunes sessions experimentant a l’aula sensorial i la veritat és que gaudim molt d’aquest espai.
Allà anem a relaxar-nos, a relacionar-nos i a gaudir dels nostres sentits.
A parar atenció en allò que ens envolta, al nostre cos i a les respostes d’aquest davant diferents… Llegeix més»

VISITA A LA NOSTRA ESCOLA

Visita de responsables del Departament d’Educació de la ciutat francesa de Nantes  a la nostra escola, per conèixer com funciona la XIE, la Xarxa d’Innovació Educativa.
L’escola ha obert les seves portes perquè aquesta delegació veiés en primera persona com es desenvolupa en el nostra centre… Llegeix més»

BON ESTIU, BONES VACANCES, BONES LECTURES!

summer_reading

Doncs sí, diuen que tot s’acaba… i així és: un any més, acabem el curs!

Us volem desitjar que tingueu unes bones vacances d’estiu, i des de la comissió de biblioteca de l’escola us deixem unes propostes de lectures per explicar, compartir, jugar i gaudir amb els vostres fills i filles. A més, recordeu que podeu consultar al bloc les recomanacions que els nostres alumnes han fet per nivells.,

JUNY, TEMPORADA DE TEATRE

Durant aquesta última setmana de juny s’han representat a l’escola les obres de teatre que han preparat els alumnes de cinquè amb molt d’esforç i il·lusió al llarg de tot el curs.
El teatre és una activitat que ens ajuda a millorar l’expressió oral dels nostres… Llegeix més»

Va de tecnologia…

Implementació de les noves tecnologies a la nostra escola
Bee-Bot és un robot amb forma d’abella que permet que els/les nostres alumnes programin moviments simples mitjançant set tecles. Amb aquesta eina didàctica, els nens/es aprenen programant els moviments del robot d’una forma fàcil i… Llegeix més»