ACTUALITAT…

Podeu trobar tota la informació del procés aquí

Certamen de lectura en veu alta.

El passat 11 de març l’escola va participar en el XX Certamen de Lectura en Veu Alta organitzat pel Departament d’Educació i l’Enciclopèdia Catalana.
L’acte de semifinals va tenir lloc al Casal Casablanca de Sant Boi de Llobregat on van assistir l’alumnat representant de l’escola acompanyats de les seves
famílies.

El centre va participar a la categoria de Grumets Vermells amb Candela Gómez, alumna de 4t, i també a la categoria de Grumets Verds amb Alícia Gil, alumna de 6è. En la preparació d’aquest certamen de lectura també van participar Vega Garcia (5è) i Víctor López (3r) com a suplents en cas que fos necessari. Aquests últims seran els representants de l’escola a la propera edició.

Tot i que les representants no han passat a la final territorial, ha estat per a elles una gran oportunitat, aprenentatge i una experiència que no oblidaran.
Per a la seva participació i excel·lent lectura van ser obsequiats amb un llibre de lectura i un diploma de reconeixement. El centre també va rebre un reconeixement per la seva tasca educativa i el foment de la lectura en llengua catalana amb tot l’alumnat.