INSTRUCCIONS PER AL DESENVOLUPAMENT DE L’ACCIÓ EDUCATIVA I L’AVALUACIÓ EN EL TERCER TRIMESTRE

L’avaluació en el tercer trimestre dels alumnes en els centres on s’imparteixen els ensenyaments de secundària obligatòria i batxillerat davant la prolongació del període de confinament pel Covid19.

El document adjunt és el que s’ha enviat a totes les famílies de l’Institut. ës un resum del document oficial del Departament d’Educació: “Instruccions per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació en el tercer trimestre dels alumnes en els centres on s’imparteixen els ensenyaments del segon cicle d’educació infantil, primària, secundària obligatòria i batxillerat davant la prolongació del període de confinament pel COVID19”. Publicat el 20 d’abril de 2020.

L’AVALUACIÓ EN EL TERCER TRIMESTRE