“EXPERIÈNCIES”

Divendres 19/03/21 a tutoria.
Orientar els nostres alumnes és una tasca que ens prenem molt seriosament en els diversos cursos de la ESO, sobretot quan l’alumnat està acabant l’etapa.
Són molts els que quan arriba aquest moment se senten angoixats i no saben què fer ni què… Llegeix més»

HORARI MODEL HÍBRID 3r TRIMESTRE BATXILLERAT

Segons instruccions del Departament d’Educació durant aquest 3r trimestre, es continuarà amb el model híbrid (presencial i telemàtic) del Batxillerat, ja posat en funcionament a partir del mes de novembre.
En el següent enllaç trobareu el detall d’aquesta organització, horari del 3r trimestre:
Llegeix més»

MARXA NÒRDICA (activitat extraescolar)

Des de l’Institut de Masquefa volem oferir al nostre alumnat la possibilitat de realitzar marxa nòrdica, una activitat al medi natural cada vegada més estesa a casa nostra. Aquesta activitat és totalment gratuïta pels estudiants/es del centre i el seu inici serà just després de… Llegeix més»

FAQ’s VIRUS

Vols saber més sobre VIRUS, BACTERIS, INFECCIONS, IMMUNITAT, VACUNES, COVID-19?????
Des del Col·legi de Biòlegs de Catalunya han fet aquest FAQ’s que us pot aclarir les dubtes.
En aquest enllaç podeu trobar el document: FAQ’s VIRUS

GUARDIOLES SOLIDÀRIES

El dilluns 22 de desembre, dins la festa de Nadal que es va realitzar a l’Institut de Masquefa, ja que no es podia fer la cursa solidària que es fa aquest dia, es van fer les guardioles solidàries per recollir diner per la Marató de… Llegeix més»

HORARI MODEL HÍBRID 2n TRIMESTRE BATXILLERAT

Segons instruccions del Departament d’Educació durant aquest 2n trimestre, es continuarà amb el model híbrid (presencial i telemàtic) del Batxillerat, ja posat en funcionament a partir del mes de novembre.
En el següent enllaç trobareu el detall d’aquesta organització, horari del 2n trimestre:
Llegeix més»

Article presentació projecte Erasmus+

Aquest any el centre engegarà una sèrie de projectes en línia per establir contacte i intercanviar idees amb els instituts participants.
El curs passat, des del Departament de Llengües Estrangeres de l’Institut de Masquefa es va engegar un projecte Erasmus+amb l’objectiu de fomentar i promoure l’ús… Llegeix més»