VOTACIONS I LLIURAMENT DE PREMIS DEL FESTIVAL DE DOCUMENTALS

Durant la setmana passada, els alumnes de 3r han vist els documentals finalistes del Festival de Documentals “El món a les nostres mans” i han pogut votar el que més els ha agradat.

Els resultats de les votacions han donat el Premi al Millor Documental al treball titulat “Què m’està passant”, que aborda el tema de la salut mental en adolescents, de les alumnes Irene Cervantes, Alejandro Zevallos i Elisabeth Pastor de 3rE, amb la col·laboració especial de la companya Ndeye Oliveira, i han quedat com a primer finalista el documental “Robatoris a Rubí”, dels alumnes Berta Vilchez, Erika García, Emma Gonzàlez, Jordi Morales, Samuel Alcoverro i com a segon finalista, el documental “Immigració SOS”, fet pels alumnes Hao Zheng, Nerea Sillero i Júlia Oliver.

Els treballs s’han fet en el marc del Projecte Avancem realitzat durant el 3r Trimestre, un projecte comunicatiu integrat en què han col·laborat les matèries de català, castellà, anglès i socials.

L’acte es va fer amb la col·laboració de l’alumne Hugo Fernández, que va retransmetre per videoconferència els resultats de les votacions i va entregar els premis als alumnes guanyadors.