VISITA MUSEU ARQUEOLÒGIC DE CATALUNYA (MAC) – BARCELONA

Els passats dies 14, 15 i 16 de febrer, els alumnes de 1r d’ESO van visitar la seu del Museu Arqueològic de Catalunya, a Barcelona. Aquesta visita s’emmarca dins del programa de Ciències Socials de 1r d’ESO del segon trimestre en el qual treballem continguts de la prehistòria humana, així com el projecte interdisciplinari, Avancem, sobre l’Edat dels Metalls. La sortida va consistir en una visita guiada pel Museu en la que els alumnes van poder veure de prop tot un seguit de peces arqueològiques i un taller d’antropologia forense en el qual els alumnes van aprendre a extreure informació de les restes arqueològiques dels jaciments prehistòrics.