VISITA A TV3 i PARTICIPACIÓ A L’INFOK 1r ESO

Durant aquesta setmana i l’anterior, l’alumnat de 1r d’ESO ha visitat les instal·lacions de TV3 a Sant Joan Despí.

Han conegut els platós de Planta Baixa, Cuines i Està Passant entre d’altres. També han descobert com funcionen les instal·lacions del Telenotícies i el Temps. A més, la Núria Vilanova, presentadora de l’InfoK, els hi ha explicat i ensenyat de primera mà com són les professions de reporters i càmeres.

Finalment, l’alumnat que va anar ahir, dijous 10 de novembre, van poder participar en el programa de l’InfoK, que s’emetria el mateix dijous a la tarda per TV3. Els podreu veure des del minut 03:25 fins al 06:25 aquí mateix!