VISITA A LA DEPURADORA

Els dies 20 i 21 de novembre tot l’alumnat de 2n d’ESO va fer una visita a la depuradora de les Fonts. Tant l’alumnat com el professorat va poder gaudir de l’experiència que en el tema del tractament d’aigua té el seu cap de planta, que va saber adaptar-se al nivell de l’alumnat, explicant en tot moment d’una forma molt propera i senzilla tot el procés de tractament d’aigües residuals. Durant la visita s’ha pogut veure en una instal·lació real els mètodes de separació de mescles que tractem a classe, a més d’adonar-se de la importància de cuidar el nostre medi ambient.

Autor: Miguel Villalta