UN TORRENT DE POSTALS 2022 🎄 ✨ 😊

Aquest divendres, dia 16 de desembre, els alumnes de 1r i 2n d’Aula d’Acollida han  visitat la residència d’avis El Cel de Rubí per tal de fer entrega de les postals de Nadal que hem estat elaborant. Hi han col·laborat tots els alumnes d’Acollida del Torrent dels Alous, de 1r a 4t d’ESO, però han estat els alumnes de 1r i 2n els qui han visitat i lliurat les postals.

És el segon any que portem a terme aquest projecte de solidaritat en comú amb la resta d’Aules d’Acollida de tot Rubí. Esperem continuar participant d’iniciatives com aquesta en anys successius, ja que ha resultat d’allò més enriquidor i entranyable. Les mostres d’agraïment  per part dels avis i àvies han sigut molt gratificants. Aquesta és una d’aquelles experiències que no tenen preu.

Des d’Acollida del Torrent dels Alous us desitgem un Bon Nadal i esperem que el 2023 us porti molta felicitat.