SORTIDA TEI 1R-3R ESO

El passat dimarts 31 d’octubre tot l’alumnat de 1r i 3r d’ESO van fer la primera sortida que forma part del projecte Cercle d’amistat: Tutoria entre iguals 1r-3r.

Després d’haver realitzat algunes sessions de tutoria en les quals hem explicat el projecte a l’alumnat, per fi va arribar el dia en que l’alumnat de 1r i 3r es va conèixer, van passar un matí plegats compartint activitats de coneixença i, mitjançant un joc i unes targetes que l’alumnat de 1r havia preparat, cada alumne/a de 1r va conèixer el qui serà el seu “padrí” o “padrina” de 3r.

Aquesta ha estat la primera activitat que l’alumnat ha pogut compartir. En farem més al llarg del curs, que desitgem que siguin ben profitoses i que tots i totes ho puguin gaudir molt!