SORTIDA RUBÍ MEDIEVAL 2n ESO

La setmana passada els alumnes de 2n d’ESO van participar d’una visita guiada pels carrers de la nostra ciutat de la mà de Rubí Guiem.
En aquesta visita al Rubí Medieval, l’alumnat va tenir l’oportunitat de veure amb uns altres ulls el patrimoni històric que dia a dia ens acompanya, però que sovint ens passa desapercebut durant les nostres rutines.
La nostra guia, la Natàlia, ens va explicar curiositats tals com que Rubí té dos castells, que la riera va ser desviada del seu camí original, que algunes làpides del cementiri del costat de l’Església avui dia encara es poden veure a la façana d’alguna casa del voltant o que en origen Rubí estava situat a l’altra banda de la riera.