SORTIDA AL TEATRE 4t ESO

Els alumnes de 4t d’ESO han assistit a la representació de La casa de Bernarda Alba de Federico García Lorca en el Teatreneu de Barcelona, lectura prescriptiva durant el primer trimestre pel Departament de Castellà.

És una de les seves obres més conegudes i escrita en 1936, ambientada a principis del segle XX, encara que malauradament és atemporal. Ha estat una experiència molt enriquidora, del gust dels alumnes i a més, els ha permès entendre millor l’obra i passar-ho molt bé.

En finalitzar l’obra teatral, l’alumnat ha tingut l’oportunitat d’abordar un col·loqui on les actrius expliquen les complexitats dels rols femenins en Lorca. Així mateix, han pogut contrastar la visió particular de les actrius al voltant dels personatges que interpreten i les diferents dinàmiques que reflecteixen a l’escenari.

Inés Cueva, Lorena Payo i Roser Ruiz.