SORTIDA 1r D’ESO DIVENDRES DIA 4 DE NOVEMBRE

El divendres 4 de novembre, l’alumnat de 1r d’ESO realitzarà una sortida a la natura amb un esmorzar saludable i ecològic. Recordeu que estan prohibides les llaminadures i els xiclets. Els alumnes aniran a peu de l’Institut a Ca n’ Oriol passant pel Torrent dels Alous. Cal dur roba i calçat còmodes. Es tracta d’una activitat obligatòria organitzada per l’àrea de Tutoria de l’institut. Els alumnes han de venir a l’institut a les 8:45h. Es passarà llista al centre i des d’aquí sortiran tots junts. L’hora d’arribada aproximada serà a les 14:30h.

1. Lamia

Hola,m’han agradat molt les fotos dels meus companys quan estaven en les colònies. I estic molt feliç de que s’ho hagin passat molt bé