SERVEI COMUNITARI CONTRA LA DISCRIMINACIÓ RACIAL

El passat cap de setmana, concretament el dissabte 16 de març, dins del marc de la Color Week de Rubí i aprofitant la commemoració del dia contra la Discriminació Racial, un grup d’alumnes del nostre institut ha col·laborat amb el Servei de Cooperació de l’Ajuntament de Rubí preparant aquesta jornada dedicada a famílies i infants petits. El nostra alumnat ha fet lectura d’un manifest antiracista, ha presentat la seva creació artística “El Mur de la Diversitat” i ha organitzat un taller de xapes antiracistes per a un públic familiar. L’alumnat ha estat fortament implicat en la preparació d’aquesta jornada que ha comptat amb la coordinació del Grup Eirene, a través de tallers de sensibilització i coordinació de les accions a dur terme, la professora d’expressió artística a l’institut, Lídia López, i la coordinació general de la jornada per part de Clara Xifra de l’Ajuntament de Rubí. Creiem que el públic més petit i no tan petit ha pogut gaudir d’aquesta jornada lúdica i reivindicativa i agraïm al nostre alumnat el seu esforç i dedicació.