SEGONA JORNADA A AALBORG!

En un segon dia, que ha començat ennuvolat, però que ràpidament s’ha tornat ben assolellat, els nostres viatgers han conegut els alumnes alemanys i danesos a l’institut Klarup Skole, on el seu equip directiu els ha explicat el seu projecte “UN goals” de sostenibilitat i reciclatge.

Han aprofitat que els alumnes danesos els han ensenyat l’escola per practicar a parlar en anglès amb ells i els alumnes alemanys. Havent dinat els han sorprès amb unes activitats dinamitzades en un local d’esbarjo “Funcenter“. On s’ho han passat la d’allò més bé!

Després d’un merescut descans han sopat amb els alumnes alemanys i han acabat el dia amb un passeig per Aalborg.