SEGONA ESTADA A HAGEN

Les professores Anna Malonda (anglès i alemany) i Tere Cantos (biologia i geologia) acaben de visitar el centre alemany Fichte-Gymnasium de la ciutat de Hagen, a l’estat de Renània del Nord. Del 9 al 13 de desembre han fet observació a les aules de les classes d’anglès, alemany, espanyol i biologia i han interactuat amb professorat i alumnat. Concretament, les nostres professores han pres bona nota de les pràctiques aplicables al nostre centre i per altra banda, s’ha fixat la col·laboració amb aquest institut alemany en tres àrees de treball: fer la sol·licitud conjunta d’un projecte europeu KA2 sobre el respecte a l’entorn natural, organitzar un intercanvi cultural amb alumnat de 1r de batxillerat i posar les bases d’un projecte de corresponsals plurilingüe destinat a l’alumnat de l’optativa d’alemany. Les professores també han aprofitat per fer visites culturals i descobrir els Mercats de Nadal (Weihnachtsmarkt) típics d’aquesta regió. És la segona vegada que professorat del nostre centre es desplaça al Fichte-Gymnasium. Les col·legues alemanyes també ens van visitar a nosaltres el passat mes de setembre. Aquestes estades d’aprenentatge per observació s’emmarquen dins dels projectes que tenim concedits al nostre centre d’Erasmus+ de la Unió Europea.

Autora: Anna Malonda