RUTA LITERÀRIA 1ESO ”UNA DE ZOMBIS”

Durant els dies 5, 7 i 26 d’abril, els alumnes de 1r d’ESO van realitzar una ruta literària basada en la novel·la que han llegit a classe ”Una de Zombis” de Patricia Martín Pinillos, explicada i guiada per la professora de castellà. Els alumnes havien de dur a terme diferents proves en certs espais del centre de Barcelona, on també transcorre la història de la lectura. Aquesta gimcana literària es fa mitjançant una aplicació literària anomenada Literapolis. En finalitzar la prova, hi havia una sorpresa: una entrada al Museu de Cera de Barcelona!

La nostra primera parada va ser al mirador de Colón i van continuar fent el recorregut següent: el Museu Marítim de Barcelona, les Rambles del Raval fins a arribar al Gat de Botero i a la Filmoteca. Després vam passejar pel Passeig Marítim i vam descansar una estoneta en un parc. Els alumnes van implicar-se en la ruta literària, van poder gaudir de Barcelona, i a més a més, el temps ens va acompanyar amb un clima primaveral perfecte.

Reyes Zurrón