RESUM 1r DIA COLÒNIES 1r ESO

L’alumnat i un grup de professors de 1r d’ESO estem de colònies al parc natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa.

Durant el matí d’ahir, després d’esmorzar i conèixer els nostres monitors, vam visitar la Fageda d’en Jordà. Allà vam descobrir l’origen i peculiaritats d’aquest lloc tan especial.

Més tard ens vam dirigir cap a la casa de colònies els Arcs per dinar i posteriorment participar en els diferents tallers.

A la tarda, un cop berenats, ens vam instal·lar a les habitacions i fins a l’hora de sopar temps lliure per dutxar-nos.

Un cop sopats, els monitors van organitzar un joc de nit molt entretingut i divertit fins que va arribar l’hora d’anar a dormir i els professors vam dirigir a tot l’alumnat cap a les seves respectives habitacions per descansar i seguir amb el dia d’avui.