RECEPCIÓ A L’AJUNTAMENT DELS ALUMNES DEL PROJECTE ERASMUS

Aquest matí hem anat a l’Ajuntament de Rubí a la recepció per part de l’alcaldessa i del regidor de Medi Ambient dels alumnes Erasmus. Més tard, hem visitat l’edifici de Rubí I+D on el regidor de Medi Ambient ens ha explicat el projecte Rubí Brilla, sobre com la nostra ciutat està treballant pel medi ambient: a destacar l’aposta en energies renovables i reducció del consum energètic. Volem aprofitar per donar-los les gràcies per obrir-nos les portes.

Aquesta jornada tancava el cicle d’activitats programades per als nostres companys de l’Erasmus+ que ens han visitat d’Alemanya (Fichte Gymnasium) i de Dinamarca (Klarup Skole). Com recordareu, aquest projecte Erasmus 2020-2022 era un projecte comú dels tres instituts europeus i s’enfocava en fer un estudi comparatiu del tractament dels aspectes medioambientals a nivell local de tres ciutats europees: Haggen (Alemanya), Aalborg (Dinamarca) i Rubí. El passat curs vam visitar els nostres companys de projecte (Alemanya i Dinamarca) i ara ens tocava ser els amfitrions a nosaltres. Durant tres dies s’han realitzat diferents activitats dins i fora del nostre centre compartint aprenentatges i convivència.

Un projecte que tots els participants hem valorat de forma molt positiva. Tant, que ja estem pensant en futures col·laboracions!

En breu publicarem un altre article amb imatges dels tres dies de visita.