QUARTA JORNADA A AALBORG!

Avui els alumnes de tots tres països s’han trobat a l’entrada de l’hotel Zleep on s’hostatgen els alumnes alemanys i des d’allà han fet una volta per la ciutat d’Aalborg guiats pels “Green Agents” que s’encarreguen d’organitzar diferents projectes relacionats amb la sostenibilitat, els quals els hi han explicat alguns d’aquests projectes.

Després han visualitzat el vídeo que van fer els seus companys posteriorment al viatge a Hagen, Alemanya, i s’han posat a treballar en grups per decidir com farien els vídeos d’aquest viatge un cop tornessin a casa.

Un cop acabada aquesta activitat i de dinar junts s’han acomiadat dels alumnes danesos i alemanys, però amb ganes de rebre’ls a inicis del curs vinent quan vinguin a veure Rubí!

A la tarda han gaudit de temps lliure i finalment han sopat de restaurant aprofitant que és l’última nit que passaran a Dinamarca.