PROJECTE INTERNET SEGURA AMB UNA ESCOLA DE POLÒNIA

A finals de la setmana passada i part d’aquesta hem acollit al nostre institut als i les alumnes de Polònia, conjuntament amb els professors/es acompanyants, per a portar a terme la proposta, des del Departament de Tecnologia, d’un projecte sobre Internet Segura. El professorat involucrat dels dos centres s’ha compromès a dedicar temps i esforç en contactar amb empreses i agents relacionades enteses en el tema i en coordinar i dissenyar les diferents activitats que s’han portat a terme. Els alumnes han après i gaudit de l’experiència i , per tant, podem dir que ha sigut tot un èxit!