PROJECTE ERASMUS+ AMB POLÒNIA

Gràcies a l’Erasmus+, aquesta setmana hem rebut als 10 alumnes de Polònia amb els que hem treballat conjuntament el projecte d’Internet Segura amb alguns dels nostres alumnes de 4t de l’ESO.

Els alumnes han viscut noves experiències i han après no només sobre els continguts treballats, sinó que hem pogut apropar-nos a una nova cultura i idioma, practicant l’anglès i obrint-nos al món.

Els mossos d’esquadra de Rubí ens han explicat els perills de les xarxes, l’ajuntament de Rubí ens ha explicat com ens podem protegir, hem anat al FABLAB on hem descobert la quantitat de coses que s’hi poden fer i hem après sobre la història del microscopi i n’hem construït un, i moltes altres activitats dutes a terme al centre.

Estem molt contents que hagi sigut un èxit! Esperem poder repetir-ho ben aviat!