PROJECTE COMÚ INSTITUT TORRENT DELS ALOUS-EDRA: ÒRBITA VIDEOJOCS

Des de l’optativa de digitalització de 4t de la ESO amb l’Escola d’Art i Disseny de Rubí (edRa) estem muntant la segona Mostra de videojocs (serious game) que es durà a terme a la nostra ciutat durant aquest estiu.

Aquest any, les bases estipulen dissenyar i prototipar videojocs per plataformes i en qualsevol vessant (educativa, artística, rol,..) que tinguin per objectiu treballar l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible (ODS) 10 que potencia i promou la inclusió social, independentment del sexe, discapacitat, raça, ètnia, origen, religió, situació econòmica o qualsevol altre condició.

Ja tenim els prototips dels videojocs dissenyats i avui han vingut els alumnes del CFGM de producte gràfic interactiu, per explicar-los com funcionen i que ells, com a grup d’experts en programació i disseny gràfic, donessin consells i tips per a que el videojoc permeti visibilitzar, sensibilitzar i conscienciar als jugadors/es sobre les desigualtats d’altres realitats existents.

Gràcies @edra per la vostra visita ha estat molt útil i enriquidora!