PROGRAMACIÓ D’ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 2019/20

Ens plau comunicar-vos que des de l’AMPA ja tenen preparat al Full d’Inscripció a les Activitats Extraescolars d’aquest curs que presenta algunes novetats. Si és del vostre interès que el vostre fill/a realitzi aquestes activitats, cal que empleneu la butlleta d’inscripció que trobareu a la secretaria del centre des del dimarts dia 17 fins al dilluns dia 23 de setembre i la deixeu a la Capsa d’Extraescolars una vegada emplenada i signada. Les activitats començaran durant la primera setmana del mes d’octubre. Una vegada iniciada l’extraescolar us donarem els fulls de pagament segons les condicions de cada activitat.

Les activitats seran les següents:

• GUITARRA, FUTBET SALA, BÀSQUET I BALL (Organitza: Creative Sports)
  • BATUCADA (Organitza: La Batuescola)
  • CANT CORAL (Organitza: Escola de Música Pere Burés)

Si ho preferiu, us poden descarregar el full d’inscripció accedint a aquest enllaç.

Autora: Anna Malonda, Coord. d’Activitats