PRESENTACIÓ DE LA XOCOLATADA SOLIDÀRIA A RÀDIO RUBÍ

El nostre institut ha presentat a Ràdio Rubí el projecte de xocolatada solidària. L’Anna Malonda, coordinadora pedagògica, i la Carla Villalobos alumna de 4t d’ESO, amb el suport de la Inés Cueva, coordinadora del Servei Comunitari, van participar el passat dimarts al programa “Rubí al dia”, en directe i via telefònica, per explicar l’activitat de la xocolatada solidària que tindrà lloc al nostre centre el dia 15 de febrer, Dia internacional contra el càncer infantil, durant el matí per al nostre alumnat i a la tarda de 5 a 7 al centre de Rubí per a tota la ciutadania que hi vulgui col·laborar. Aquesta activitat s’ha organitzat com a Servei Comunitari de 4t d’ESO a proposta de l’Associació de Famílies, a través de la seva presidenta Virginia Romero. Els diners recaptats seran lliurats a l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona i es destinaran a la recerca contra el càncer infantil. Us animem a col·laborar en aquesta iniciativa amb la vostra aportació solidària. Properament donarem més informació de com participar-hi.

Podeu escoltar tota l’entrevista en aquest podcast (des del minut 5 fins al 16): https://drive.google.com/file/d/1ZzVBkr40pBV4cPEidNL6havJouyewSri/view?usp=share_link