PREMIS I RECONEIXEMENTS AL BATXILLERAT

Com a petit acte de tancament de curs, el dimarts 18 de juliol l’Ajuntament de Rubí va fer entrega dels premis a les millors notes de selectivitat dels estudiants de Rubí. El nostre institut va ser-hi present per primer cop ja que com tots sabeu aquest any s’ha graduat la primera promoció de Batxillerat. Els alumnes premiats han estat la Laura González, el Pol Closa i la Liliana Plúa. Des d’aquí els volem felicitar per les notes i els desitgem el millor per al brillant futur universitari que segur els espera!

Prèviament, l’Ajuntament ja havia reconegut l’esforç i rigor en els seus estudis als alumnes Pol Closa i Laura González, que van quedar primers finalistes en els premis als millors treballs de recerca “Miquel Segura” amb un treball sobre els biosensors i les seves aplicacions en malalties com la diabetis. Enhorabona!