PARTICIPEM AL VIè CONCURS DE CONTES “HISTÒRIES FÒSSILS”

phsqm

El departament de Ciències del nostre institut, amb la col·laboració del departament de Llengua i literatura catalanes, ha presentat un total de 39 contes o relats al concurs de l’Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont, Històries Fòssils d’enguany, on la protagonista és la Laia, una espècie de primat extingit.

Amb aquest concurs es proposa impulsar la creació d’històries on els protagonistes siguin científics, fòssils i/o jaciments catalans desvetllant l’emoció de la creació literària, fomentant l’interès per la paleontologia i motivant els participants en l’ús de l’expressió escrita per divulgar la ciència.

Hi han participat tres alumnes de 2n de Batxillerat, 18 alumnes de 3r de l’ESO i 18 alumnes de 1r de l’ESO.

Molta sort als participants!