ORDINADORS A LES AULES A 3r D’ESO

Ahir va tenir lloc una xerrada informativa per a les famílies de 2n d’ESO amb l’objectiu de presentar una novetat per al proper curs: la introducció a l’aula de l’ordinador personal com a suport a l’aprenentatge. La directora, Anna Malonda, i la cap d’estudis, Tere Pardo van ser les encarregades de dirigir la xerrada i justificar aquesta eina de cara al curs 2019-20 de tal forma que l’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO vindrà a classe amb el seu ordinador portàtil. Les professores van explicar els avantatges que suposa poder tenir aquest recurs a l’aula per tal d’atendre millor la diversitat, motivar l’alumnat i implementar noves metodologies per a l’aprenentatge competencial i per a l’avaluació de la competència transversal digital. L’alumnat podrà portar l’ordinador que ja tingui a casa o bé adquirir el model recomanat pel centre, el Chromebook. En aquest enllaç podreu accedir al contingut de la presentació.