Novetats a l’hort!

Hola a tothom,

En aquesta notícia us portem una sèrie de novetats relacionades amb el nostre hort escolar.

La primera d’elles és que fa unes setmanes hem ubicat el nostre hort en un nou espai del centre. Ens hem traslladat al pati principal de l’institut i allà hem iniciat la construcció del que serà el nostre hort.

En aquest cas, com allà no teníem un lloc predissenyat per a treballar l’hort, hem decidit construir un espai per tal de poder-lo emplenar de terra per conrear i fer créixer els nostres cultius. Aquest espai que hem creat és un bancal elevat, el qual és d’ús comú en horts urbans o en espais que no són propis per conrear inicialment.

En la foto que teniu a continuació podeu veure com portem el nostre espai, així com el gran canvi que ha suposat per al pati, donant-li un aspecte diferent i que de ben segur de mica en mica anirà canviant.

Els alumnes del Projecte Aula Oberta