NOVETATS A LA BIBLIOTECA

Des de la biblioteca i gràcies a l’aportació feta per l’AFA, a qui estem molt agraïts, tenim moltes novetats per estrenar! És la segona comanda de llibres d’aquest curs i, en aquest cas, hem volgut ampliar les sagues Manga que teníem i també afegir-ne de noves, com No me lo digas con flores, Given, Haikyû!! o Inazuma eleven. A més a més, i tenint en compte la sortida que té el préstec de Manga, hem volgut apostar per una col·lecció de clàssics que, per una banda utilitzen el format Manga i per l’altra presenten títols de la literatura universal tan rellevants com: Hamlet, El conde de Montecristo, Drácula, El libro de la selva o Frankenstein, entre d’altres.

Però això no és tot, perquè hi ha moltíssimes i molt variades novetats més que poden interessar al gran i variat alumnat del Torrent: llibres de curiositats relacionades amb el futbol, lectures sobre neguits que poden tenir com a adolescents i que no s’atreveixen a preguntar, o simplement, llibres per viure aventures a través dels personatges de les novel·les més variades (d’amor, de valors, d’amistat, de ciència-ficció, de misteri, etc).

Així que, si voleu buscar una lectura que us pugui engrescar, a la biblioteca del Torrent és molt probable que la trobeu. Passeu a l’hora del pati per veure els expositors amb les novetats i recordeu que tot allò que tenim a la biblioteca està classificat segons la temàtica que més us vingui de gust llegir. No teniu excusa, i recordeu que: llegir ens fa lliures!

Ester Hernández