MUSIQUEM QUADRES

Els alumnes de l’optativa de piano estan posant música a quadres coneguts. Per a fer-ho han de treballar amb els paràmetres de la música i decidir si utilitzen notes agudes o greus, sons forts o fluixos, llargs o curts, escollir el timbre de l’instrument amb què treballaran o pensar si tocaran melodies de notes seguides, amb salts etc… Cada alumne mostra la seva creació al grup classe explicant perquè ha utilitzat aquests recursos i no uns altres, i la classe comenta què li sembla la composició. L’activitat ha agradat tant que ja estem pensant musicar escenes de pel·lícules.

Autora: Mireia Feliu