LLIURAMENT DE PREMIS EN EL CONCURS D’HISTÒRIES FÒSSILS

Un any més, els/les alumnes de 1r ESO de l’Institut Torrent dels Alous han participat en el concurs històries fòssils que organitza l’Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont. En aquest concurs es presenten contes en català amb temàtica sobre els fòssils. Els contes formen part d’un projecte transversal organitzat pels departaments de català i ciències de 1r ESO.

Els relats de l’edició d’enguany havien de tenir com a protagonista la Lourdes Casanovas, la primera paleontòloga que va estudiar els dinosaures al nostre país. I precisament a l’acte de lliurament de premis hi va assistir. Ha estat molt emocionant poder compartir aquests moments amb aquesta gran investigadora.

Aquest curs tenim dues guanyadores, la Clara Feliu i la Júlia Masip. Estem molt orgullosos i orgulloses d’aquest reconeixement i donem l’enhorabona a les dues alumnes per la bona feina.