L’INSTITUT PARTICIPA A LA FIRA K-J FEST

El passat dissabte 30 de setembre l’Institut Torrent dels Alous va participar a la fira K-J Fest organitzada pel servei de Joventut de la nostra ciutat. En el marc d’aquesta fira, es va mostrar el nostre projecte fet en col·laboració amb l’Escola d’art i disseny Edra, Òrbita Videojocs.

Òrbita Videojocs és una mostra de videojocs seriosos (“serious games”, modalitat de videojocs que tenen com a objectiu principal l’aprenentatge o la millora de determinades habilitats o competències, en lloc de centrar-se només en l’entreteniment) i experiències interactives programades pels alumnes de 4ESO de l’Institut Torrent dels Alous del curs passat i els alumnes del CFGM de l’Escola EDRA amb l’objectiu de treballar l’objectiu de desenvolupament 10 que potencia i promou la inclusió social, independentment del sexe, discapacitat, raça, ètnia, origen, religió, situació econòmica o qualsevol altre condició.

Tant joves com adults van poder gaudir dels nostres videojocs en la fira. El projecte tindrà continuïtat amb l’alumnat de l’optativa de digitalització de 4t d’ESO d’aquest curs i es vol estendre a la resta d’instituts de Rubí.