L’alumnat de 2n d’ESO de Tecnologia treballa en el projecte de construcció d’un timbre

L’alumnat de 2n d’ESO de Tecnologia posa en pràctica els coneixements d’electricitat treballant en el projecte de construcció d’un timbre. Per a l’elaboració d’aquest han utilitzat diferents materials, alguns d’ells reciclats, aconseguint que una llauna produeixi el so d’un timbre.

Sovint els fenòmens i conceptes més abstractes són els que costen més d’imaginar. Projectes tangibles afavoreixen a l’alumnat la comprensió d’aquests fenòmens i continguts.