KILLER APPS

Ahir 1 de març, coincidint amb la celebració del @Mobile World Congress, vam dur a terme una activitat amb l’alumnat de 4t ESO de l’optativa d’informàtica, anomenada KILLER APPS.

Tres alumnes de segon any del CFGM de Gràfic interactiu d’@edradisseny van venir al centre per mostrar els seus projectes d’Apps. L’alumnat del nostre centre, va mostrar els esquemes de navegació que havien preparat i conjuntament els van millorar abans de començar a treballar en ells, durant les futures sessions de la matèria.

Gràcies per haver vingut al Torrent!