JA SÓN AQUÍ ELS NOSTRES “PARTNERS” BELGUES!

Una vintena d’alumnes belgues procedents d’Anvers ha arribat aquest matí al nostre institut amb l’objectiu de participar en un programa d’intercanvi lingüístic amb alumnes de 1r de Batxillerat al llarg d’una setmana. Després de la rebuda feta al centre per part del nostre alumnat, tot el grup ha fet una gimcana per la ciutat de Rubí, travessant punts estratègics com la Rambla del Ferrocarril o el Castell, amb l’objectiu d’establir un primer contacte i conèixer la ciutat que els acull. Al programa hi participa també l’INS La Serreta amb el qual, i després d’un breu descans, s’han trobat a les pistes esportives de Can Rosés per participar en uns jocs esportius.

Aquest ha estat el primer dels set dies que aquest grup d’alumnes compartiran plegats. Desitgem a tots els participants belgues una estada agradable i enriquidora. (versie en holandes)