JA HEM PENJAT LES CAIXES NIU!

Aquesta setmana s’han penjat en el torrent i l’estany dels Alous 8 caixes niu realitzades pels alumnes de 1r d’ESO al primer trimestre.
L’ activitat, dirigida per l’ornitòleg Jorge de Pedro Fernández, anellador expert de l’ICO, es troba dins del projecte transversal  sobre l’estudi de les espècies d’aus nidificants més freqüents del nostre entorn.
Un dels objectius de l’Institut Torrent dels Alous és fer dels nostres alumnes ciutadans amb sensibilitat per la conservació i protecció del medi natural. Penjant aquestes caixes niu oferim a les aus noves oportunitats de supervivència i de reproducció, i al mateix temps amb el seu estudi i seguiment obtindrem dades molt valuoses que seran el centre de les nostres investigacions.
Acaba de començar la nostra petita contribució a la conservació  de la fauna de les aus que viuen a prop de casa nostra.
Autora: María Cinta Quintero Santiago (professora de ciències de la naturalesa)