INTERCANVI 2024: DIA 5

Avui ha sigut l’anomenat dia del “caos” a l’institut de Hagen. L’alumnat de l’equivalent a 2n de batxillerat ha acabat les classes i tenen autorització per fer una setmana festiva amb bromes constants als alumnes i professors i avui han tingut les claus de l’institut durant una hora sencera, ningú no podia entrar ni sortir del centre i han preparat tota una sèrie de proves per als professors que s’havien de batre en duels contra els alumnes de Batxillerat (“Abi”) per tal que el director pogués recuperar les claus del centre. A més, l’institut estava fet un desastre per dins, brut amb taules i cadires pels passadissos… Una vegada recuperada la calma i l’ordre, l’alumnat ha netejat tot el necessari i els nostres alumnes han pogut tornar a les classes amb els seus companys i companyes d’intercanvi. A les 12h ha començat la preparació del dinar de germanor i comiat. Aquesta nit agafem el vol de tornada de casa. L’experiència ha estat del tot positiva i ara toca preparar una bona benvinguda als nostres col·legues en Rubí del 22 al 26 d’abril. Bis bald!