INICI DE CANT CORAL

Us informem que ahir dimecres dia 4 d’octubre va començar l’activitat extraescolar de cant coral organitzada per l’Escola de Música de Rubí. L’activitat és oberta per tot l’alumnat de l’institut. Tindrà lloc tots els dimecres de 15:30h a 16:30h. Els alumnes que vulguin poden dinar a l’institut amb els professors de cant de 14:30h a 15:30h (cal portar el dinar de casa amb una carmanyola). Si ho preferiu, també podeu quedar-vos al menjador.

Aquesta activitat l’ofereixen els professors de l’Escola de Música: Carme Jiménez, professora de cant i Mero Sans, pianista. El cant coral tindrà un cost de 15 euros al mes i estareu matriculats a l’Escola de Música sense cap altre tipus de quota. Els que ja sou alumnes de l’Escola de Música no heu de pagar l’activitat perquè ja esteu matriculats al centre. Els que estigueu interessats passeu per la secretaria de l’Escola de Música a omplir un full de sol·licitud de plaça. És una oportunitat per gaudir de la música i fer nous amics. Vine a cantar amb la Carme i el Mero!